دانلود برنامه ریکاوری گوشی اندروید

4.5/5 - (2 امتیاز)

دانلود برنامه ریکاوری گوشی اندروید

تلفن‌های همراه می‌توانند وسیله‌ای مناسب برای ذخیره اطلاعات باشند. با این حال، آن‌ها امن‌ترین دستگاه‌های روی کره زمین نیستند. آن‌ها دائما در معرض خطر ضربه، حمله ویروس‌ها و نقص سیستم هستند که میتواند منجر به از دست رفتن اطلاعاتشان شود.

خوشبختانه اگر یک نرم‌افزار بازیابی حرفه‌ای برای ریکاوری گوشی اندروید سوخته خود داشته باشید، بازیابی این اطلاعات راحت میشود.

دلایل مختلفی برای از بین رفتن اطلاعات سیستم‌های اندرویدی وجود دارد. چه به دلیل خرابی سیستم یا ویروسی شدن گوشی باشد، موارد زیادی می‌تواند امنیت موبایل اندرویدی شما را به خطر بیندازد.

خوشبختانه، آنچه مردم باید بدانند این است که این داده‌ها برای همیشه از بین نمی‌روند. در واقع، این اطلاعات ظاهراً حذف شده را می‌توان با دانلود برنامه ریکاوری گوشی اندروید حرفه‌ای بازگرداند.

نرم‌افزار‌های زیر برخی از بهترین نرم افزارهای ریکاوری گوشی هستند که امروزه به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای دانلود برنامه ریکاوری گوشی اندروید مناسب باید به ساده بودن محیط آن‌ها، سازگاری همه جانبه با گوشی‌های اندرویدی و امکانات تخصصی آن‌ها توجه می‌شود که مرکز هارد ایران نیز استفاده از این نرم‌افزار‌های ریکاوری موبایل را تایید کند.

درباره مرکز هارد ایران

لیست بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات موبایل اندروید

    • نرم‌افزار Tenorshare UltData for Android Data Recovery
    • نرم‌افزار Dr Fone
    • نرم‌افزار EaseUS MobiSaver
    • نرم‌افزار FoneLab
    • نرم‌افزار Disk Drill
    • نرم‌افزار DiskDigger Photo Recovery
    • نرم‌افزار iCare
    • نرم‌افزار iMobie PhoneRescue
دانلود برنامه ریکاوری گوشی اندروید

دانلود برنامه ریکاوری گوشی اندروید Tenorshare UltData for Android Data Recovery

دانلود برنامه ریکاوری گوشی اندروید برای بازیابی اطلاعات حذف شده گوشی یا از دست رفته مانند مخاطبین، پیام ها، تاریخچه تماس، فیلم‌ها و غیره است. از تمامی دستگاه‌های اندرویدی مانند سامسونگ، موتورولا، اچ تی سی، گوگل نکسوس و غیره پشتیبانی می‌کند. این نرم‌افزار میتواند اطلاعات حافظه داخلی و کارت SD را نیز ریکاوری کند.

امکانات:

نرم‌افزار Tenorshare UltData می‌تواند داده‌های WhatsApp Business مانند عکس ها، فایل‌ها و فیلم‌ها را بازیابی کند.

  • دارای ویژگی جدید بهبود عکس برای افزایش وضوح تصاویر بازیابی شده است.
  • دارای قابلیت بازیابی اطلاعات گوگل درایو است که به بازیابی اطلاعات خراب اندروید کمک می‌کند.
  • می‌تواند هر نوع اطلاعات را از با هر گونه آسیبی بازیابی کند.

نرم افزارTenorshare UltData از بیش از ۶۰۰۰ گوشی و تبلت اندرویدی پشتیبانی می‌کند. استفاده از آن ساده و آسان است. فقط باید سه مرحله را دنبال کنید: اتصال، اسکن و بازیابی. این نرم‌افزار بالاترین نرخ موفقیت بازیابی اطلاعات را در برابر رقیبان خود ارائه می‌دهد.

دانلود نرم‌افزار Tenorshare UltData for Android Data Recovery
دانلود برنامه ریکاوری گوشی اندروید

دانلود برنامه ریکاوری گوشی اندروید Wondershare Dr Fone 

دانلود برنامه ریکاوری گوشی اندروید DR Fone hc بهترین ابزار برای امنیت اطلاعات و خدمات بازیابی با آپشن‌های کامل.

Wondershare Dr. Fone یک ابزار امنیتی کامل برای گوشی‌های هوشمند است که می‌توانید از آن برای ایمن نگه داشتن داده‌های ذخیره شده خود استفاده کنید.
یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های آن توانایی آن در بازیابی اطلاعات از دستگاه‌های اندرویدی است. هنگام بازیابی اطلاعات از تلفن اندرویدی، این ابزار به طور خودکار دستگاه شما را روت می‌کند که باعث شود عملیات ریکاوری در سطح بالاتری انجام شود.

این نرم‌افزار بازیابی فیلم ها، تصاویر، اسناد و پیام‌های گم شده را از دستگاه اندرویدی آسان‌تر می‌کند. با بیش از ۶۰۰۰+ تبلت اندرویدی و دستگاه‌های هوشمند سازگار است.

امکانات:

  • پشتیبانی از بازیابی همه انواع فایل‌های اصلی
  • پشتیبانی از بیش از ۶۰۰۰ تبلت اندروید و گوشی‌های هوشمند
  • پیش نمایش فایل‌ها برای اسکن.

نرم‌افزار Wondershare Dr. Fone با انجام ترکیبی از چندین عملیات با امنیت بالا به تلفن هوشمند اندرویدی شما یک پوشش محافظتی می‌دهد که بازیابی اطلاعات را تخصصی‌تر میکند. با کمک این ابزار در چند مرحله آسان می‌توانید به طور مجازی انواع اطلاعات موبایل اندروید سوخته خود را بازیابی کنید.

دانلود نرم‌افزار Wondershare Dr Fone
تصویر دانلود برنامه ریکاوری گوشی اندروید

دانلود برنامه ریکاوری گوشی اندروید FoneLab

FoneLab یکی دیگر از نرم افزارهای قابل توجه بازیابی اطلاعات برای انواع دستگاه‌های اندرویدی خراب است. از حملات ویروسی گرفته تا تلفن‌های سوخته، FoneLab به اندازه‌ای قدرتمند است که به شما در بازیابی اطلاعات در سه مرحله ساده و سریع، کمک می‌کند.

پس از دانلود برنامه ریکاوری گوشی اندروید FONELAB شما دستگاه Android سوخته خود را متصل می‌کنید، سپس اسکن را شروع می‌کنید، فایلی را که می‌خواهید بازیابی کنید انتخاب می‌کنید و آن فایل را در دستگاه خود ذخیره می‌کنید.

این نرم‌افزار همچنین می‌تواند به شما در بازیابی انواع فایل‌ها از جمله متن ساده و فایل های ماکروسافت نیز کمک کند.

امکانات:

  • بازیابی اطلاعات از تلفن Android، کارت SD، و سیم کارت
  • پیش نمایش داده‌ها قبل از بازیابی
  • پشتیبانی از تمام دستگاه‌های اصلی اندروید بالاتر از سیستم عامل ۴.۰
  • بازیابی تاریخچه تماس‌ها و پیام‌ها

FoneLab یک نرم‌افزار ساده برای بازیابی اطلاعات برای کسانی است که می‌خواهند اطلاعات از دست رفته را از تلفن خود بازیابی کنند. استفاده از آن آسان است و از دستگاه‌های اندروید بالاتر از ۴.۰ پشتیبانی می‌کند و به راحتی فایل‌های رسانه‌ای مانند عکس و فیلم، تاریخچه تماس، اسناد و موارد دیگر را بازیابی می‌کند.

دانلود نرم افزار FoneLab
دانلود برنامه ریکاوری گوشی اندروید

نرم‌افزار DiskDrill

Disk Drill با دسترسی به حافظه موبایل اندرویدی فرمت شده شما اطلاعات را بازیابی می‌کند و اطلاعات را از حافظه داخلی گوشی و همچنین کارت‌های حافظه خارجی بازیابی می‌کند. این نرم‌افزار از تمامی دستگاه‌های اندرویدی که امروزه در بازار هستند پشتیبانی می‌کند.
علاوه بر این، فایل‌ها، فیلم‌ها، تصاویر، اسناد و موارد دیگر از دست رفته را بدون توجه به اینکه چه آسیب یا خطایی برای موبایل اندرویدی شما اتفاق افتاده، بازیابی می‌کند.

پس از دانلود برنامه ریکاوری گوشی اندروید Disk Drill از شما می‌خواهد که سه مرحله ساده را دنبال کنید. باید دستگاه را به سیستم خود وصل کنید. و از هر گونه مجوزی که نرم‌افزار از شما درخواست می‌کند موافقت کنید. پس از این کار، تمامی فولدر‌ها و فایل‌های موجود در دستگاه اندرویدی خود را مشاهده خواهید کرد.

امکانات:

  • از تمامی دستگاه‌های تبلت و گوشی اندروید پشتیبانی می‌کند
  • اسکن پیشرفته اطلاعات
  • پیش نمایش فایل‌های قابل بازیابی
  • بازیابی انواع فایل

Disk Drill یک نرم‌افزار بازیابی اندروید بسیار قدرتمند است. مهم نیست که چه چیزی باعث حذف داده‌ها شده است، این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا انواع داده‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن بازیابی کنید.

دانلود نرم افزار DiskDrill
تصویر دانلود برنامه ریکاوری گوشی اندروید

نرم‌افزار DiskDigger

DiskDigger خدمات بسیار انعطاف‌پذیری را به کاربران خود ارائه می‌دهد. کسانی که می‌خواهند فقط فیلم‌ها یا تصاویر را بازیابی کنند می‌توانند با این نرم‌افزار به صورت رایگان این کار را انجام دهند.

DiskDigger هر دو حالت اسکن «Basic» و «Full» را برای بازیابی اطلاعات در اختیار شما قرار می‌دهد.

امکانات:

  • حالت اسکن «Basic» و «Full»
  • حذف و پاک کردن فایل‌ها برای فضای بیشتر
  • پشتیبانی از دستگاه‌های اندروید ۲.۲ و بالاتر

: DiskDigger یک نرم‌افزار ایده آل است که به کسانی که می‌خواهند تعداد نامحدودی از فایل‌های ویدئویی و عکس را به صورت رایگان بازیابی کنند، کمک می‌کند. همچنین نصب و راه اندازی این نرم‌افزار در تقریباً همه انواع دستگاه‌های اندرویدی آسان میباشد.

دانلود نرم افزار DiskDigger
تصویر دانلود برنامه ریکاوری گوشی اندروید

برنامه بازیابی اطلاعات iCare

اگر می‌خواهید اطلاعات بسیار قدیمی که بازیابی آن دشوارتر میباشد، iCare ابزار بازیابی اطلاعات مورد نیاز شماست.

دانلود برنامه ریکاوری گوشی اندروید iCare یک آپشن «بازیابی پیشرفته اطلاعات» را به شما ارائه می‌دهد که می‌تواند توسط هر کاربری استفاده شود.

گوشی خود را به کامپیوتر یا لپ تاپی که نرم‌افزار در آن نصب شده متصل و سپس روش بازیابی خود را انتخاب کرده و موبایل اندروید خود را اسکن میکنید. نرم‌افزار بلافاصله تمام فایل‌هایی را که می‌توانید بازیابی کنید به شما نشان می‌دهد. فایل مورد نظر خود را به سادگی با کلیک بر روی آن بازیابی کنید.

امکانات:

  • بازیابی اطلاعات سطل زباله گوشی
  • بازیابی اطلاعات پیشرفته
  • اسکن هدفمند
  • پشتیبانی از تمام دستگاه‌های اندروید

اگر دلیل سوختن گوشی اندروید شما بسیار پیچیده و جدی است، باید از iCare استفاده کنید. حالت بازیابی پیشرفته این نرم‌افزار می‌تواند انواع اطلاعات را به صورت آنی از گوشی شما بازیابی کند.

دانلود نرم افزار iCare
تصویر دانلود برنامه ریکاوری گوشی اندروید

نرم‌افزار iMyFone D-Back

این یک نرم‌افزار بازیابی اطلاعات است که به طور خاص برای کاربران اندروید طراحی شده است. این نرم‌افزار می‌تواند عکس‌های پاک شده را از گوشی اندرویدی شما بدون روت کردن بازیابی کند. اما ویژگی خاص این برنامه ریکاوری گوشی این است که پیام‌های پاک شده WhatsApp را نیز میتواند بازیابی کند.

مهم نیست که چه نوع فایل‌هایی را از دست داده‌اید، نرم‌افزار بازیابی اطلاعات اندروید D-Back می‌تواند همه آن‌ها را از جمله مخاطبین، پیام‌های متنی، عکس‌ها، پیام‌ها و فایل‌های WhatsApp، فایل‌های صوتی، فیلم، تاریخچه تماس، اسناد، و غیره به صورت انتخابی بدون دردسر بازیابی کند،

امکانات:

  • ریکاوری تخصصی برای انواع اطلاعات پاک شده.
  • بازیابی نسخه بک آپ گوگل درایو، نشان دادن پیش‌نمایشی از آن و استخراج اطلاعات منتخب کاربر (شامل واتساپ).
  • پشتیبانی از بازیابی ۱۱ فرمت فایل‌های اندرویدی.

• پشتیبانی از بیش از ۶۰۰۰ تلفن و تبلت اندرویدی، از جمله سامسونگ، هوآوی، شیائومی، گوگل پیکسل و غیره.

دانلود نرم افزار iMyFone D-Back

5 دیدگاه برای “دانلود برنامه ریکاوری گوشی اندروید

  1. 0916565042. گفته:

    سلام فلش هاوی ۳۲ گیگ فیلم و اهنگ جشن عروسی میباشد که فلش پیام فرمت داد و داخل شهرستان بروجرد فرمت شده ولی بازیابی نشده ممنون میشم اطلاعاتش برام خیلی مهمه

  2. ALi_Droiddubَ گفته:

    سلام
    با برنامه ای که معرفی کردید تمام عکسهای پاک شدم برگشت
    خواستم از این طریق از شما تشکر کنم.

  3. gama hulk گفته:

    ممنون بابت خدمات خوبتون
    تمام اطلاعات گوشی سوخته من رو برگردوندید
    خواستم از این طریق از همه پرسنل هارد ایران تشکر کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال خود را از کارشناسان ما بپرسید!